Autobusu sa vraj prehrial motor. Každý rok poočúvame že sú mimoriadne horúce dni. Ale veď to je už pekných pár rokov pravidlom, že v lete teplota stúpa nad 35 stupňov na celé týždne. Konečne by sa teda mali vozidlá MHD tomu prispôsobiť. Dnes ráno šiel autobus s klimatizáciou. Zhodou okolností bolo vonku celkom veterno a určite nie horúco. V autobuse bežala klimatizácia, no aj tak nestíhala vychladiť vnútro ani na takú teplotu ktorá bola vonku, lebo vnútri bolo ako v skleníku. Ak by boli namiesto toho otvorené r okná či pustený ventilátor, pomohlo by to tomu veru oveľa viac.
Bratislava nie je Singapur ani Abu Dhabi. Tam je ale verejná doprava horúčavám prispôsobená. Pri nákupe nových autobusov by sa malo prihliadať aj na to, že ak nás chce mesto silou mocou nahnať do MHD , mali by tam byť znesiteľné podmienky aby sme sa tam nemuseli dusiť.
Nepríjemná je prudké slnko pražiace na vás celá cestu. A tu by pritom dopravný podnik mal veľmi ľahké riešenie. To je ž tak zložté ponúknuť niekomu reklamu hoc aj len za to, že by sa okná autobusu polepili reklamnými fóliami ktoré bránia pred slnkom ? Určite ste si všimli reklamné fólie s takou rastrovou sieťovanou kresbou. Je to aj celkom estetické aj to výrazne spríjemní pocit vnútri. A hlavne, dopravný podnik by to nič nestálo.